H+K Strategies na 33. miejscu w światowym rankingu najlepszych kampanii Global SABRE Awards

temu

Kampania #Ocalksiązki autorstwa Hill+Knowlton Strategies, zajęła 33. miejsce w gronie 40 najlepszych światowych projektów, które otrzymały nagrodę Global SABRE Awards oraz 33. miejsce spośród 300 zwycięzców konkursów regionalnych.
Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział Technology Practice

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział Technology Practice. Zespołem zorientowanym przede wszystkim na współpracę z tzw. disruptor companies, czyli dynamicznie rozwijającymi się firmami, które redefiniują rynek i wyznaczają nowe trendy w swoich sektorach, pokierują Magdalena Szulc (Account Director) oraz Krzysztof Rygiel (Senior Associate).
Hill+Knowlton Strategies wzmacnia kompetencje Public Affairs

temu

Do zespołu agencji Hill+Knowlton Strategies dołączył Jarosław Sutarzewicz, który objął stanowisko Senior Advisor w dziale Public Affairs. 
Holmes Report EMEA SABRE Awards: Hill+Knowlton Strategies wybrana najlepszą agencją PR w regionie EMEA

temu

Polskie biuro Hill+Knowlton zdobywa jedną z dwóch złotych statuetek, które powędrowały do Polski.
Hill+Knowlton Strategies rozbudowuje dział Healthcare 

temu

Do zespołu agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła Magda Gudowska – Jankowska na stanowisko Director Healthcare Practice.
Hill+Knowlton Strategies z nowym konsultantem w dziale komunikacji korporacyjnej

temu

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Weronika Ukleja, objęła stanowisko Senior Account Executive w dziale Corporate agencji.
Hill+Knowlton Strategies rozbudowuje kompetencje w obszarze komunikacji digital

temu

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Marta Zienkiewicz, która objęła stanowisko Social Media & Influencer Marketing Managera, będzie odpowiadać za wdrożenie strategii współpracy z influencerami oraz za działania komunikacyjne w mediach społecznościowych.
Nowa Group Account Director w Hill+Knowlton Strategies

temu

Katarzyna Fabjaniak-Czerniak dołączyła z początkiem lutego br. do zespołu Hill+Knowlton Strategies. Jako Group Account Director będzie odpowiadała za zarządzanie oraz rozwój strategicznych projektów (accounts) z obszaru komunikacji korporacyjnej i produktowej. Będzie także odpowiadać za rozwój biznesu i pozyskiwanie nowych klientów.
Jan Ściegienny Dyrektorem Zarządzającym w Hill + Knowlton Strategies

temu

Do głównych obowiązków nowego Dyrektora Zarządzającego należeć będzie polityka personalna firmy, rozwijanie nowych kompetencji i biznesu, a także dalsze wzmacnianie współpracy z globalnymi strukturami agencji. Jan Ściegienny pozostaje też szefem działu Technologii w H+K. 
Hill+Knowlton Strategies rozbudowuje kompetencje w obszarze komunikacji finansowej

temu

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączył Stefan Bogucki. Jako Senior Associate będzie odpowiedzialny za działania komunikacyjne związane z sektorem usług finansowych oraz prawnych.
H+K Strategies na 33. miejscu w światowym rankingu najlepszych kampanii Global SABRE Awards

temu

Kampania #Ocalksiązki autorstwa Hill+Knowlton Strategies, zajęła 33. miejsce w gronie 40 najlepszych światowych projektów, które otrzymały nagrodę Global SABRE Awards oraz 33. miejsce spośród 300 zwycięzców konkursów regionalnych.
Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział Technology Practice

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział Technology Practice. Zespołem zorientowanym przede wszystkim na współpracę z tzw. disruptor companies, czyli dynamicznie rozwijającymi się firmami, które redefiniują rynek i wyznaczają nowe trendy w swoich sektorach, pokierują Magdalena Szulc (Account Director) oraz Krzysztof Rygiel (Senior Associate).
Hill+Knowlton Strategies wzmacnia kompetencje Public Affairs

temu

Do zespołu agencji Hill+Knowlton Strategies dołączył Jarosław Sutarzewicz, który objął stanowisko Senior Advisor w dziale Public Affairs. 
Holmes Report EMEA SABRE Awards: Hill+Knowlton Strategies wybrana najlepszą agencją PR w regionie EMEA

temu

Polskie biuro Hill+Knowlton zdobywa jedną z dwóch złotych statuetek, które powędrowały do Polski.
Hill+Knowlton Strategies rozbudowuje dział Healthcare 

temu

Do zespołu agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła Magda Gudowska – Jankowska na stanowisko Director Healthcare Practice.
Hill+Knowlton Strategies z nowym konsultantem w dziale komunikacji korporacyjnej

temu

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Weronika Ukleja, objęła stanowisko Senior Account Executive w dziale Corporate agencji.
Hill+Knowlton Strategies rozbudowuje kompetencje w obszarze komunikacji digital

temu

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Marta Zienkiewicz, która objęła stanowisko Social Media & Influencer Marketing Managera, będzie odpowiadać za wdrożenie strategii współpracy z influencerami oraz za działania komunikacyjne w mediach społecznościowych.
Nowa Group Account Director w Hill+Knowlton Strategies

temu

Katarzyna Fabjaniak-Czerniak dołączyła z początkiem lutego br. do zespołu Hill+Knowlton Strategies. Jako Group Account Director będzie odpowiadała za zarządzanie oraz rozwój strategicznych projektów (accounts) z obszaru komunikacji korporacyjnej i produktowej. Będzie także odpowiadać za rozwój biznesu i pozyskiwanie nowych klientów.
Jan Ściegienny Dyrektorem Zarządzającym w Hill + Knowlton Strategies

temu

Do głównych obowiązków nowego Dyrektora Zarządzającego należeć będzie polityka personalna firmy, rozwijanie nowych kompetencji i biznesu, a także dalsze wzmacnianie współpracy z globalnymi strukturami agencji. Jan Ściegienny pozostaje też szefem działu Technologii w H+K. 
1
2