H+K Strategies rozpoczyna współpracę z polskim oddziałem LR Health & Beauty 

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne dla LR Health & Beauty Polska – polskiego oddziału międzynarodowej marki suplementów i kosmetyków sprzedawanych w systemie MLM. 
H+K poprowadzi działania komunikacyjne Shell Polska  

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Shell Polska – polskim oddziałem globalnej grupy firm energetycznych i petrochemicznych.
H+K Strategies rozpoczyna współpracę z Fibaro

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies będzie odpowiadać za działania komunikacyjne dla Fibaro – jednego z globalnych liderów branży inteligentnych domów. 
H+K Strategies doradza McCormick Polska

temu

McCormick Polska, właściciel marek Kamis i Galeo, rozpoczął współpracę z agencją komunikacyjną H+K Strategies.
H+K Strategies rozpoczyna pracę dla Netto 

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Netto Polska – siecią sklepów spożywczych wywodzącą się z Danii.
H+K Strategies poprowadzi działania komunikacyjne dla Grupy KRUK

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała roczny kontrakt z Grupą KRUK – liderem rynku zarządzania wierzytelnościami. Umowa obowiązuje od marca tego roku.
H+K Strategies dla marki Aquafresh®

temu

Do grona klientów H+K Strategies dołączył Aquafresh®, jedna z wiodących marek produktów do higieny jamy ustnej na świecie należąca do GSK Consumer Healthcare. Agencja została wybrana w drodze przetargu. 
Content marketing dla marki Dormeo

temu

Do grona klientów H+K Strategies dołączyło Studio Moderna Polska – wyłączny dystrybutor takich marek jak Dormeo, Top Shop, Delimano czy Kosmodisk.
Hill+Knowlton Strategies skoordynuje działania dla Huawei w regionie CEE i Nordyków

temu

Warszawskie biuro regionalne Huawei na Europę Centralną i Skandynawię podjęło współpracę z H+K Strategies, które przejęło obowiązki koordynacji regionalnych działań PR. 
H+K Strategies rozpoczyna współpracę z polskim oddziałem LR Health & Beauty 

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne dla LR Health & Beauty Polska – polskiego oddziału międzynarodowej marki suplementów i kosmetyków sprzedawanych w systemie MLM. 
H+K poprowadzi działania komunikacyjne Shell Polska  

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Shell Polska – polskim oddziałem globalnej grupy firm energetycznych i petrochemicznych.
H+K Strategies rozpoczyna współpracę z Fibaro

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies będzie odpowiadać za działania komunikacyjne dla Fibaro – jednego z globalnych liderów branży inteligentnych domów. 
H+K Strategies doradza McCormick Polska

temu

McCormick Polska, właściciel marek Kamis i Galeo, rozpoczął współpracę z agencją komunikacyjną H+K Strategies.
H+K Strategies rozpoczyna pracę dla Netto 

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Netto Polska – siecią sklepów spożywczych wywodzącą się z Danii.
H+K Strategies poprowadzi działania komunikacyjne dla Grupy KRUK

temu

Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała roczny kontrakt z Grupą KRUK – liderem rynku zarządzania wierzytelnościami. Umowa obowiązuje od marca tego roku.
H+K Strategies dla marki Aquafresh®

temu

Do grona klientów H+K Strategies dołączył Aquafresh®, jedna z wiodących marek produktów do higieny jamy ustnej na świecie należąca do GSK Consumer Healthcare. Agencja została wybrana w drodze przetargu. 
Content marketing dla marki Dormeo

temu

Do grona klientów H+K Strategies dołączyło Studio Moderna Polska – wyłączny dystrybutor takich marek jak Dormeo, Top Shop, Delimano czy Kosmodisk.